Internet Explorer'a Microsoft translater ekleme.





  Sırf  Google chrome da sayfa bazlı translat olduğu için chrome kullanmak zorunda kalıyordum ama yaptığım araştırmalar sonuçu chrome tekelinden kurtuldum ve bunu sizinle paylaşmak iatedim. 
   Evet arkadaşlar yukarıdaki fotoğrafları görüyorsunuz ne kadar saçma bir durum var ortada bing sayfayı alıp kendi bünyesinde yani kendi sayfasında çeviriyor halbuki Chrome sayfayı aynı yerde sadece dilini çeviriyor oradan alıp başka bir yerde çeviri yapmıyor. Benim acımdan bu durum (chrome için) güzel bir durum ancak: Explorer de nedüğü belirsiz bing hanım efendi alıp sayfayı başka yerde çeviriyor Allah'tan bunu çözdük de başka insanlar zor durumda kalmaz arkadaşlar fazla uzatmadan anlatıma geçiyorum buyurun :


 Internet Explorer'a Microsoft translater ekleme:

http://labs.microsofttranslator.com/bookmarklet/      Evet arkadaşlar yandaki linki alıp Internet Explorer tarayıcınızda bağlantıyı açın. Siteye girince alttaki gibi bir sayfa gelecektir.




Önemli nokta şimdi burda arkadaşlar adım adım yapın lütfen.
Dil penceresinden otomatik çeviri yapılmasını istediğimiz dili belirledikten sonra,mausumuzu “Çevirmek” linkinin üzerine getiriyoruz. Mausla yazının tam üzerine basılı tuttuktan sonra,yazıyı  tarayıcıdaki yer imleri çubuğuna sürüklüyoruz.Daha sonra deneme yapmak için yabancı kaynaklı bir siteye giriyoruz.Eğer özellik tarayıcı da görünmüyorsa,girdiğimiz sitenin sayfasında sağ tıklayarak,”Çevir” sekmesine tıklıyoruz. Translate sayfasında dil tercihi yaparak,sitenin dilini çeviriyoruz.
Başka bir yazıda görüşmek üzere arkadaşlar diğer yazılarımızda okumayı unutmayın.

Buyrun arkadaşlar bir de son halini paylaşayım sizlerle :








Yorum Gönder